...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, May 12, 2013

Gloomy mlommy blue monday

Owh! Isnin sesungguhnye adalah hari kemalasan bagi seluruh umat manusia yang sememangnye dalam perasaan yang kemalasan... Ker aku je yang malas senantiasa... Ahakz!

Disebabkan isnin adalah malas yang teramat sangat iollz tetap menggagahkan diri sendiri untuk menghadirkan diri sepagi yang mungkin...

Semangat tau bangun pukui 4.00 pagu tapi tido balik dan tersedo jam 6.30 pagi naseb baik tak terlepas subuh... Muehehehe~

Dengan penuh semangat aku siap dengan hati berkobar... Capai kunci moto terus merempit dengan moto putih ros... Sambil feeling azroy gegile remaja... Berangin-angin giizzzuuueeewww~
~ku jejak...jalan yang berliku... Eerm... Ober pulak jemah ni ahakz!!

Sampai dan parknmg moto secantik segagah yang mungkin berjalan dengan penuh bergaya ala-ala diva sambil beg berterbangan...

Bukak pintu kelas..... Errrr.... *bunyik cengkerik tetibe... Homaigod! What happen here?.... Nobody in the classsss?!!!!....


Lantas tengok jam... Betul pukui 8.00 pagi... Awal tepat made dari yang biase... Terus tengo my mobile phone yang gedabak.. 13 May 2013...


O.H.S.E.M! Baru aku teringan dr. Ajo ekonomi pernah remind 2 minggu lepas yang tarikh keramat ni yakde kelas... Deymmmn! Kenapa aku boleh tak ingat... Aku berase huntung kepada ros yg mempunyai niat nak ponteng tadi sebab dia terselamat dari penipuan ini...



Rase sebal sebab telah merugikan waktu tido yang nikmat... Sebab semalam aku gigih menjadi butcher pemotongan ayam 12 bahagian dengam penuh extremenye... (_ _")

No comments: