...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Thursday, May 12, 2016

kembali bernafas!

*bunyi penyapu sawang berus vacuum berkeliaran disegenap ruang*
big cleaning done!

eherm... herm.. eherm...

assalammualaykum semua dan hai.



wau! seriously bape tahun sudah aku meninggalkan dunia blogging hahaha~
sepanjang perjalanan ini macam-macam yang dah berlaku dalam kehidupan aku. *dah macam bunyi lagu zaiton sameon pulak* dari jaman tak mumaiz dah mumaiz akil baligh, dari kehidupan seorang student sampai dah jadi seorang pekerja, dari seorang single dah tak jadi single. pantas jugak dunia nie berputar mengikut roda-roda paksinya.




actually aku sebenarnya ada macam-macam yang nak dikongsikan nak share nak disimpan dalam nie tapi disebabkan aturan kehidupan aku yang terumbang ambing dilanda ombak dan bergelora dilautan maka terabai ruang di sini. mungkin dengan kembali nya aku yang baru nie boleh lah nak simpan sikit shuweet-shuweet moments yang boleh dikenang dikala aku bercucu cicit nanti. hehe~



sekembalinya aku ke sini aku share lah bahawa senya aku dah selamat pon menjadi seorang isteri buat seorang yang bernama pelangi eh salah encik Mohd Izwan Mokhtar. pernceritaan bagaimana aku menemukan pelangi nanti aku story lah bebila aku rasa nak share. at moment our marriage almost 2 years dah kalau masuk bulan june nie. weee~ lagi bape minggu je lagi nak sampai our anniversary. *harapan moga pelangi ingatlah tarikh keramat tu*



eza + pelangi terkahwen uollx~ ihiks!


aku juga bukanlah lagi seorang student malah dah masuk ke alam pekerjaan. hampir setahun jugak aku dah meninggalkan dunia student yang penuh gilang gemilang itu. owh! rindunya memang tak dapat nak disangkal lagi. :") 

seriously aku rindu dunia blogging aku nie. am promise will try my best to have a time for blogging. 



sekian, xoxo~



2 comments:

.feyra khamsah. said...

Welcome backkkk ahkak santek!
Sila update blog laju2 hokehhh

ezaezora rahim said...

baik~~~
nie nak start balik pon bercendawan nienahhaha